/ سرویس اقتصادی
کد خبر : 40636
تاریخ خبر : 1396/01/27 4:52 ب ظ
دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات:

دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: فرد شاکی از مقاله روزنامه شرق، صبح امروز با حضور در دادگاه مطبوعات از شکایت خود نسبت به این روزنامه منصرف و پرونده آن مختومه شد.

به گزارش کانون انجمنهای صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران، علی اکبر کسائیان، به تشریح جلسه امروز دادگاه مطبوعات پرداخت و اظهار کرد: پرونده‌های روزنامه شرق و سایت خبری الف امروز  در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی مورد بررسی قرار گرفت.

 
دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات با بیان اینکه فرد شاکی از مدیر مسئول و نویسنده روزنامه شرق به دلیل افتراء شکایت کرده بود، گفت: همین موضوع باعث شد تا مدیر مسئول، نویسنده مقاله و وکیل روزنامه شرق به دفاع از خود بپردازند و شاکی هم شکایت خود را مطرح کند اما در پایان اظهار رضایت کرد و پرونده مختومه اعلام شد.
 
وی ادامه داد: سایت الف به مدیر مسئولی آقای احمد توکلی هم با دو مورد شکایت مواجه بود که ایشان برای دفاع در دادگاه حاضر شدند اما اظهار کردند به صورت کامل پرونده را مطالعه نکرده‌اند و آمادگی دفاع ندارند.
 
کسائیان گفت: لذا تقاضای استمهال پرونده را کرد و دادگاه و هیئت منصفه هم با این درخواست موافقت کردند تا رسیدگی به پرونده سایت الف به آینده موکول شود.
 
مبنع خبرگزاری تسنیم
پایان پیام/
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟