/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 40630
تاریخ خبر : 1396/01/23 9:25 ق ظ
پیام تسلیت کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران

رئیس کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌گاران ایران در پیامی به مناسبت درگذشت محمد خرمشاهی طنزپرداز پیشکسوت و معاصر تاکید کرد: مرحوم خرمشاهی در آثار خود مشکلات مردم را به زبان طنز به تصویر می‌کشید و این آثار امروز در متن زندگی‌ها جاری است.

به گزارش سایت انجمن محمد مهدی دانی رئیس کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در پیامی درگذشت محمد خرمشاهی طنزپرداز معاصر را به جامعه رسانه‌ای و اصحاب قلم تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است: خبر درگذشت محمد خرمشاهی طنزپرداز پیشکسوت و معاصر کشورمان موجب تالم و تاثر شد. مرحوم خرمشاهی بیش از 8 دهه با استفاده از قریحه خدادادی خود و قلم شیوا و نکته‌پرداز کوشید تا تصویرگر راستین مشکلات جامعه باشد. آن مرحوم با قلم طنز مشکلات مردم را به تصویر می‌کشید. بخشی از این آثار امروز در متن زندگی‌ روزمره مردم جاری است و به عنوان ضرب‌المثل‌ در میان مردم سینه به سینه نقل می‌شود.
 
درگذشت این نویسنده، شاعر و طنزپرداز را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه رسانه‌ای و اصحاب قلم تسلیت گفته از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟