/ سرویس اجتماعی
دبیر نخستین جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره در اواسط بهار سال آینده برگزار می‌شود.

حسن ضابطی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس گفت: کار داوری نهایی آثار ارسالی به جشنواره نیز با حضور استادان احمد توکلی، فریدون صدیقی و علی‌اکبر قاضی‌زاده به پایان رسیده و نفرات برتر در هر رشته هم مشخص شده‌اند.

وی تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه نخستین جشنواره مطبوعاتی انجمن را 1696 اعلام کرد و گفت: از این تعداد، 51 اثر خبر، 126 اثر گزارش خبری، 478 اثر گزارش، 236 اثر مصاحبه، 265 اثر یادداشت و سرمقاله، 70 اثر مقاله و 461 اثر مربوط به تیتر است.

دبیر نخستین جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران افزود: کل افراد شرکت کننده در این جشنواره 614 نفر بودند که 358 نفر از آنان را همکاران مرد و 256 نفر دیگر را همکاران زن تشکیل می‌دادند.

ضابطی در ادامه گفت: همکاران رسانه‌ای از اغلب رسانه‌های کشور اعم از استانی و کشوری و با گرایش‌های مختلف سیاسی در این جشنواره شرکت کرده‌اند و البته سهم رسانه‌های استانی در میان آثار برتر نیز از نکات قابل توجه در این جشنواره است.

وی ابراز امیدواری کرد آثار ارسالی در جشنواره‌های بعدی رشد بیشتری یابد و سایر رشته‌ها نیز به جشنواره سالانه انجمن اضافه شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟