/ سرویس اقتصادی

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران از اقدام حرفه ای ، هوشمندانه و به هنگام خبرگزاری تسنیم در پیگیری و اصلاح مصوبه معافیت مالیاتی حقوق کارگران و خبرنگاران تشکر کرد.

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران با صدور اطلاعیه ای اقدام خبرگزاری تسنیم در پیگیری و به نتیجه رساندن مصوبه تبعیض آمیز مجلس در خصوص سقف معافیت مالیاتی حقوق کارگران را حرفه ای ، هوشمندانه و به هنگام خواند و از این رسانه تشکر کرد.

متن اطلاعیه انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران به شرح زیر است:

"مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی تاریخ 7 اسفند 95 در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه 96 کل کشور در مصوبه‌ای سقف معافیت مالیاتی کارگران را که بخش عمده ای از صنف خبرنگاران را هم شامل می شود، ماهانه 1.5 میلیون تومان تعیین کرده بود که در مقایسه با معافیت مالیاتی 2 میلیون تومانی کارکنان دولت نشان از یک تبعیض آشکار داشت.

درپی این مصوبه، خبرگزاری تسنیم با بهره گیری از ابزار متعهدانه رسانه در اقدامی حرفه‌ای، هوشمندانه و به‌هنگام با پیگیری مستمر موضوع از دستگاه‌های مسئول ، اصلاح این مصوبه را از مجلس شورای اسلامی خواستار شد که خوشبختانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی جلسه علنی امروز 9 اسفند تبصره مورد نظر را اصلاح و سقف معافیت مالیاتی حقوق کارگران را به 2 میلیون تومان در ماه افزایش دادند.

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران ضمن تشکر از پیگیری این حق بجای کارگران و خبرنگاران از سوی خبرگزاری تسنیم، این گونه جریان سازی رسانه‌ای را نمونه موفقی از پیگیری حقوق حقه صنوف مختلف می داند که باید در دستور کار همه رسانه‌ها باشد."

انتهای پیام/

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟