/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 40604
تاریخ خبر : 1395/11/09 5:10 ب ظ

رییس سازمان صداوسیما گفت: ایران در معرض جنگ رسانه‌ای است زیرا نظام سلطه، در حال سرمایه‌گذاری ثروت‌های کلان خود برای خدشه وارد کردن به فرهنگ ایران است.

به گزارش انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران به نقل از ایسنا، عبدالعلی علی‌عسکری نهم بهمن‌ ماه در آیین تجلیل از برگزیدگان نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها، اظهار کرد: مخاطرات جنگ رسانه‌ای به مراتب از جنگ اقتصادی و دفاعی بیشتر است، زیرا باعث تخریب و نابودی هویت جهادی و فرهنگی یک جامعه می‌شود.
 
وی اصلی‌ترین اهداف نظام سلطه را عدم فعالیت سامانه فرهنگی و رسانه ملی دانست و گفت: اکنون که عصر ارتباطات است، لازم است تمام مسؤولان با روحیه جهادگری مجاهدانه تلاش کرده و توطئه‌های دشمن را سرکوب کنند.
 
علی‌عسکری با اشاره به اینکه رسانه‌های استانی دارای اهمیت ویژه‌ای در رشد و توسعه استان‌ها هستند، تصریح کرد: رسانه‌های استانی مستقیم و از نمایی نزدیک مشکلات فرهنگی و هنری استان خود را بازگو و چاره‌اندیشی می‌کنند.
 
رییس رسانه ملی در ادامه با تشکر از زحمات مسؤولان رسانه استانی چهارمحال و بختیاری، افزود: رسانه استانی، همدل و صمیمی با آحاد مردم است، در حالی‌که رسانه ملی جزییات و مشکلات تمامی استانی را بازگو نمی‌کند.
 
وی با اشاره به برخی مشکلات رسانه‌ای، افزود: اگرچه رسانه‌ها در ایجاد شبکه‌های ملی، استانی و بین‌المللی موفق بوده‌اند ولی لازم است روحانیون نیز برای ترویج و پخش برنامه‌های اسلامی مساعدت لازم را به عمل آورند.
 
علی‌عسکری در بخشی دیگر از سخنان خود از خداوند تبارک و تعالی برای شهدای مدافع حرم و شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو و مجاهد انقلاب اسلامی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی طلب مغفرت کرد.
 
وی با اشاره به ایام‌الله دهه فجر، تصریح کرد: شهدای انقلاب با ایجاد تحول عظیم در دوران انقلاب، موجبات افتخار و عظمت کشور هستند.
 
رییس سازمان صداوسیما اظهار کرد: در دوران انقلاب خسارتی به ارزش ریالی هزار میلیارد دلار به کشور وارد شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: همواره باید تلاش کرد جبهه مقاومت ایران را به اوج قدرت رساند و انقلاب اسلامی را تحت فرمان مقام معظم رهبری نگه داشت.
 
پایان/
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟