/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 40547
تاریخ خبر : 1395/08/16 8:20 ق ظ

قائم مقام بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، از استقبال چشمگیر و رو به افزایش بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ فرهنگی رسانه ای کشور خبر داد و گفت: علاوه بر اصحاب رسانه، حضور مردم که سرمایه های اصلی رسانه ها هستند در این نمایشگاه رو به فزونی است.

به گزارش انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران، عباسی انارکی روز یکشنبه و در سومین روز از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها افزود: روز جمعه چهاردهم آبان ماه در حالی درهای نمایشگاه به روی مردم گشوده شد که غرفه‌ها برای استفاده عموم، امکانات لازم را آماده کرده بودند و بسیاری از مردم بعدازظهر جمعه خود را به این نمایشگاه رسانده و از بخش های مختلف بازدید کردند. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه روز جمعه نمایشگاه بطور رسمی گشایش نیافته بود اما خوشبختانه از استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شد. هرچند مدت زمان این استقبال کوتاه بود و از مردم و غرفه داران خواسته شد تا ساعت 17 نمایشگاه را ترک کنند. 
عباسی انارکی گفت: پیش بینی می کنیم روزهای آینده با حضور بیشتر مردم و بازدیدکنندگان مواجه باشیم.
وی تصریح کرد: البته طبق برنامه های زمانبندی شده طی روز جاری و آینده نیز شاهد حضور وزرا، معاونان رئیس جمهوری و جمعی از مقامات و مسئولان کشوری و لشکری در نمایشگاه خواهیم بود.
قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها خاطر نشان کرد: در میان مطبوعات و خبرگزاری‌های شرکت کننده در نمایشگاه امسال، غرفه های جدیدی نیز وجود دارد که از آن جمله می توان به غرفه «شهدای مدافع حرم» و غرفه «فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی» اشاره کرد.
بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با شعار «شفافیت، صداقت» تا 21 آبان ماه همه روزه در مصلای امام خمینی(ره) از ساعت 9 و 30 تا 20 برپا است.
 
پایان/
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟