/ سرویس اجتماعی

دبیر نخستین جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران با اعلام آخرین فرصت برای شرکت در جشنواره مطبوعاتی این انجمن گفت: مهلت ارسال آثار دیگر تمدید نمی‌شود.

حسن ضابطی دبیر نخستین جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران افزود: مهلت ارسال آثار برای شرکت در نخستین جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران تا ساعت 24 امشب 25 مهر 95 ادامه دارد و پس از آن دیگر تمدید نمی‌شود.
 
وی با بیان این‌که برخی از همکاران رسانه‌ای تنها نسبت به ثبت‌نام در جشنواره اقدام کرده و هنوز آثار خود را ارسال نکرده‌اند، گفت: از این گروه از افراد درخواست می‌شود حداکثر امروز نسبت به تکمیل مراحل ثبت‌نام و ارسال آثار منتخب خود اقدام کنند.
 
دبیر نخستین جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران افزود: همانطور که پیش از این اعلام شده بود داوری آثار ارسالی در دو بخش میانی و نهایی صورت می‌گیرد و اساتیدی چون احمد توکلی، فریدون صدیقی و علی‌اکبر قاضی‌زاده، داوری نهایی جشنواره را بر عهده دارند.
 
ضابطی در پایان خاطرنشان کرد بیش از هزار اثر تاکنون به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که این حجم با توجه به مدت زمان کم انتشار فراخوان تاکنون درخور توجه است.
 
پیش از این در فراخوانی برای شرکت در این جشنواره اعلام شده بود علاقمندان می‌توانند در رشته‌‌های تیتر، خبر، گزارش خبری، گزارش، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله و مقاله در این جشنواره شرکت کنند به شرط آنکه آثار آنان در دوره زمانی ابتدای مهر 94 تا انتهای شهریور 95 منتشر شده باشد.
 
همچنین هر فرد می‌تواند سه اثر خود را در یک یا چند رشته به دبیرخانه جشنواره ارسال کند به شرط آن‌که مجموع آثار ارسالی بیش از 3 اثر نباشد.
 
متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند علاوه بر ارسال 3 اثر خود برای شرکت در این جشنواره، 3 تیتر منتخب خود را نیز ارسال کنند.
 
علاقمندان برای ارسال آثار خود ازطریق سایت انجمن به نشانی: anjomannews.ir  اقدام کنند.
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها :
فایل های ضمیمه
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟