/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 30527
تاریخ خبر : 1395/07/19 8:32 ق ظ

فهرست رسانه‌های حاضر در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، گروه‌بندی و متراژ نهایی شده هر رسانه منتشر شد.

به گزارش انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران به نقل از کمیته اطلاع رسانی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، فهرست رسانه‌هایی که حضور خود در نمایشگاه مطبوعات را قطعی کردند، همراه با گروه بندی، متراژ نهایی و محل استقرار آنها منتشر شد که بر این اساس، رسانه‌های گروه سیاسی- اقتصادی با ۱۷۲۸، گروه رسانه‌های آموزشی - تخصصی با ۱۶۲۰، موسسات مطبوعاتی با ۱۳۸۰ و رسانه‌های مربوط به گروه عمومی و خانواده با ۱۳۳۰ متر، بیشترین فضای نمایشگاه بیست و دوم را به خود اختصاص داده اند.

همچنین بر اساس این گزارش، همانند سال گذشته، منتخب نشریات دانشجویی وزارت علوم و دانشگاه آزاد، در کنار منتخبی از نشریات متعلق به ستاد کل نیروهای مسلح به صورت تجمیعی در نمایشگاه امسال حضور دارند.

بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری نمایشگاه مطبوعات مبنی بر حضور رسانه مهمان در غرفه سایر رسانه‌ها، رسانه‌های میزبان تا اول آبان فرصت دارند، رسانه‌های مهمان غرفه خود را به کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه مطبوعات معرفی کنند تا نام این رسانه‌ها نیز در اطلاع رسانی‌های بعدی و همچنین بروشور نمایشگاه ذکر شود.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های «برتر» نمایشگاه بیست و یکم، همچنین برترین رسانه‌های طرح رتبه بندی روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری که در جدول زیر به صورت ستاره‌دار درج شده‌اند، از اولویت جانمایی در روز جانمایی الکترونیک روی نقشه آنلاین برخوردار خواهند شد و زودتر از سایر رسانه‌ها می‌توانند جانمایی را انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟