/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 10470
تاریخ خبر : 1394/08/23 3:42 ب ظ
در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات صورت گرفت

بیش از 30 نشست تخصصی و میزگرد با حضور مسئولان، اساتید، صاحب‌نظران و فعالان رسانه‌ای در غرفه انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار شد.

به گزارش انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران؛ بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از 17 تا 22 آبان ماه در مصلای تهران برگزار شد.

غرفه انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران با حضور در نمایشگاه بیست و یکم مطبوعات، توانست با برگزاری بیش از 30 نشست تخصصی با حضور مسئولان، اساتید، صاحب‌نظران و فعالان رسانه‌ای با موضوعات مختلف از جمله با محوریت مسائل و مشکلات صنفی خبرنگاران کشور، به عنوان یکی از فعال‌ترین و پرمخاطب‌ترین غرفه‌های نمایشگاه امسال ظاهر شود.

محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت، مصطفی پورمحمدی رئیس دادگستری، علی ربیعی وزیر کار، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی، علیرضا محجوب رئیس خانه کارگر و نماینده مجلس شورای اسلامی، بیژن نوباوه نماینده مجلس شورای اسلامی، مجتبی رحماندوست نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استفان باربیه رئیس خبرگزاری فرانسه در ایران، مصیب نعیمی مدیرمسئول روزنامه الوفاق، مصطفی کواکبیان مدیرمسئول روزنامه مردم‌سالاری، مینا معصومی فیلنامه‌نویس، حجت‌الاسلام زائری مدیرمسئول نشریه خیمه و فعال فرهنگی و اجتماعی، محمدعلی رامین معاون اسبق مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس اسدی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و ... از جمله مسئولان، اساتید و صاحب‌نظران حوزه رسانه بودند که با حضور در غرفه انجمن صنفی خبرنگاران به طرح دیدگاه‌‌های خود پرداختند و در جریان فعالیت‌ها و اقدامات صنفی صورت گرفته توسط این انجمن قرار گرفتند.

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟