/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 10463
تاریخ خبر : 1394/05/17 3:12 ب ظ
همزمان با روز خبرنگار توسط انجمن صنفی خبرنگاران؛

همزمان با روز خبرنگار، توزیع "کارت‌های طلایی" ویژه استفاده از تسهیلات رفاهی و تفریحی به تعداد یک هزار نفر از خبرنگاران سراسر کشور توسط انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران آغاز شد.

به گزارش انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران؛ با اتمام مراحل صدور و چاپ "کارت طلایی" تسهیلات رفاهی و تفریحی خبرنگاران، از امروز همزمان با روز خبرنگار توزیع این کارت ها در بین خبرنگاران سراسر کشور توسط انجمن صنفی خبرنگاران آغاز شد.

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران بر اساس لیست متقاضیان دریافت کارت طلایی تسهیلات رفاهی و طبق اسامی رسانه اعلامی از سوی خبرنگاران متقاضی، این کارت ها را(هریک از کارت‌ها به نام شخص خبرنگار صادر و ثبت شده) در اختیار مدیران رسانه‌ها جهت توزیع بین خبرنگاران متقاضی خواهد گذاشت.

این کارت ها با هزینه انجمن صنفی صادر شده و خبرنگاران برای دریافت این کارت‌ها، هیچ هزینه ای را پرداخت نخواهند کرد.

شایان ذکر است "کارت طلایی" یک ساله تسهیلات رفاهی و تفریحی ویژه خبرنگاران کارتی است که توسط انجمن صنفی خبرنگاران برای استفاده از تخفیفات ویژه پینت بال، سینما، رستوران، کافی شاپ، سینما 6 بعدی، عکاسی، مرکز خرید، لیزریوم، بازدید از تمام بخش‌های برج میلاد تهران از جمله استفاده از رستوران گردان و ... برای 1000 نفر از خبرنگاران متقاضی صادر شده است.

چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟